fredag

först måste jag bara uppmana alla om att jag inte försovit mig en endaste gång den här veckan!! det är helt otroligt :D och skoldagen var helt okej tills vi hade vår sista lektion, då vi hade hk. vår lärare kerstin har varit sjuk sedan andra veckan i skolstarten, och rektorn kom in och berättade att hon har bröstcancer.. jag har nog aldrig varit med om ett hjärnstillestånd förut! riktigt hemskt. och som tur var bakade vi bullar så då tröståt jag och simon lite, 7 bullar åt vi! och jag lovar att jag var skit mätt efter min tredje, så kan ni förstå hur jobbigt det var?! hursomhelst, efter skolan följde jag & fanny med ellinor hem, vi gillar hennes säng ;) sen gick vi till kiosken och köpte lite godis och i samma runda hämtade vi upp bel vid tåget! vi gick hem till ellen igen och började med pizzan direkt, fanvadmums. robin och jesper hade tajmat in och kom precis i tid till både pizzan och idol, myys! sen härjade vi och hade allmänt trevligt. halv ett for moppepojkarna hem till mehedeby och vi gick och lag oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0