lördag

tjoflöjt. bloggandet har varit dött, men jag ska ta igen det i en och samma blogg, riktigt häftigt mhm.

fortsättningen på onsdagen resulterade att jag satt kvar på samma stol hela kvällen och var sur pga av det.
torsdag åkte hem till sanna när hon hade slutat skolan, vi skulle vara med wagge och julle och polare som dom är dissar dom, men det var lugnt för våran del för vi hade så jävla kul utan dom hemma, hihi :) ruligt kåmpiz. sussa där gjorde jag också..
fredag vaknade när sanna gick till skolan, sen kunde jag inte somna om :O tack för det, hehe! men vid halv tolv kom sanna hem, för hon hade ingen sista lektion och det var jag gladi över. åkte hem då en snabbis och hämtade nya kläder osv, sen åkte jag tillbaka till sannu. åt kebab och kollade på film, mysigt ;p kebab satt fint i magen också, visst? sen fixade vi oss.. det blev några utbrott men vi kom ju till unkan iallafall. där var det hur tråkigt som helst så vi gick hem vid tio tiden kanske. då badade vi, kolla på film och flosakde och innan vi sov drog vi en härlig this or that! oh yeah vi like ;) puss pådet

idag skulle det bli en kväll med tjejerna, det hade jag sätt fram emot. men nu börjar det mer likna min onsdag och det gillas inte. om någon vet en fest inom tierps komun bara att hojta :S

Kommentarer
Postat av: smet

hahaha puss på't

2008-10-20 @ 15:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0