lördag

jag spenderade fredagsnatten i samma säng som ellen, och morgonpigg som hon är går hon upp och kissar klockan nio = jag vaknar! så då kunde man inte somna om heller, gjorde inte så mycket, vi hade det så trevligt så <3 :) vi gick in till det andra rummet där fanny & bella låg. prata lite och sen gick fanny hem till sig och jag, bella och ellen tog oss en frukost sen lämnade vi bel vid tåget! blev många kramar eftersom bella skulle åka utomlands lite senare på eftermiddan så vi kan inte ses på en vecka, jobbigt! sen kom min mamma och hämtade mig och vi for till valbo och lämnade tillbaka min jacka jag köpte och köpte en ny, i like it. kom hem vid ca tre tiden. klockan är "mitt i natten" och jag har haft as tråkigt, alla mina planer på dagen har rasat samman :O ha en fortsatt bra kanelbullensdag allesammans, nu ska jag finna mig lite ro.. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0