måndag

oj en såen otrolie rowlig måndae! kände för att prata lite skånska..? eller vad det nu skulle föreställa, w/e.
skolan idag var fan nice. killarna är på prao, så en hel vecka utan killarna är fan inte helt fel just nu. & efter skolan följde en liten emma med mig hem, roligt. pratade ett tag med min bror, vi kan ha roliga diskussioner faktiskt, helt okej :') sen gick vi ner i mitt rum och hon fick det att lukta skunk, tack sötnos ahah! halv sex skulle hon hem och då tvingade wilma mig att leka med henne, småsyskon är lite till besvär när man är trött ibland jo. och sen har jag sjungit halsen av mig, det är fem dagar kvar nu, sen kör jag och bel!  PEACE BRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0