måndag

tjejerna i våran klasss har prao denna vecka, jag och ellen tänker inte praoa och jag måste erkänna att det är jävligt skönt med en ledig vecka ;) sitter hemma hos bella nu, sov där igår men hon är i skolan nu. ska snart dra mig till tåget och halv tre ska jag till ungan, evelina följer med mig, tacki<3 och sen, jag ellen och bella är bäst..

vi är inga kungar men vi krossar mycket, knäcker mycket, bräcker mycket, spräcker mycket, skiner som ett smycke, svänger, svänger inte, vi skiter i vem som tryckte, vem som tyckte mycket! jag älskar er massa


en söt sak som jag och ellen gav bella som tröst förr<3 fin :)


Kommentarer
Postat av: polaaaaare

du är bra jävla bra bryschaaaan !

2008-10-15 @ 17:29:01
URL: http://isabellajansson.blogg.se/
Postat av: ellinor the one and only

jag älskar dig och din pulla amina <3

2008-11-09 @ 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0