onsdag

idag är jag hemma i söderfors igen (skippa s hehe). tog ett tag innan jag kom in i huset dock! det var ingen hemma, eller jo, johan men han låg och sov med örproppar i öronen så han hörde ju inget. så jag skulle försöka få upp kevins fönster och gå in genom det för så har jag gjort förut, så jag banka och banka men fick inte upp det. så tänkte sparka istället. men vad händer då? jag missar själva träet runt om rutan och träffar glaset istället, så jävla mycket offer jag är! så det gick självklart sönder.. men efter ett tag vaknade johan och öppnade åt mig! mamma blev inge arg, jag som hade förberett mig och allt :'D hehe, så jag är glad igen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0