söndag

ännu en söndag vilket innebär att jag har 5 dagars helvete att leva ut. bara att göra det bästa av situationen.
citat: det blir vad man gör det till! jag och mina vänners deal, vi ska, som martin säger, leva livet och vila i graven.
klockan är snart tre och jag har redan hunnit blivit vettskrämd av spökena i mitt hus, det är illa! och ett nytt fönster har vi satt på kevins fönster också, brabra :) och sen har jag kommit fram till tillsammans med sanna att när hon tagit sig i ändan och blivit flexibel till att städat klart (som hon själv uttrycker sig hehe) så ska jag komma, jag har nu kommit i en sån här jag-älskar-sanna-period där jag inte kan vara utan kvinnan, men dock gillas det mycket :D

sannaswee säger (14:45):
hahaha ja men å andra sidan så siter du typ still en gång i halv året?
annars är du ute på galejjjjj hela tiden och har myror i ändan :) hon är väl för rolig, jadå!

förresten så fick jag ingen liknande onsdagskväll igår. jag ska berätta kort:
drog till emma
fixade oss
sprang till bussen
åt på bennys
gå på fest
åka hem vid ett, men det funkade och tack för det emma. underbar vän!


haha en bild emma lag upp på bdb, fin :) en shoot vare


Kommentarer
Postat av: sanna

Vet du en rolig sak min älskade vattensnigel?

du kan packa dina saker nu på en gång.

sen ta bussen hem till sanna och förhoppningsvis är hon klar med städningen då.

Ingen garanti men troligen.

så tjingaaalingaa!



love you!

2008-10-19 @ 15:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0