torsdag

tjennare. kom hem ifrån jarse iförrgår :) det har varit as kul och skit trevligt där uppe på bergena. mysigt! snön kom också, lite mindre bra men de är sånt man får ta. på lördan när jag åkte var jag och bella med i rosa chansen, och det gick väl bra tror jag, cecilia vann hela skiten, ett stort grattis :D jag sitter och pratar med fanny på msn, vi båda är taggde tills imorgon, halloween fest. kommer bli hur jävla kul som helst. sitter och klurar på vad man ska klä ut sig till, skolflicka eller schtekare? vi får se, blire schtekare blire ju inte så många ändringar hehe ;)


rosa chansen


jag och eve på tåget till järvsö

eve och jag i sidskogen :) det finns fler bilder på bdb @ hotasice ifall nån är intresserad. puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har isabella gått upp i vikt?

2008-11-01 @ 19:28:30
Postat av: amina aka ägarn

nej de tror jag inte, varför undrar du de? x)

2008-11-02 @ 00:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0