onsdag

ingen skola idag heller. istället för att näsan känns stor som en fotboll pga av att jag va täppt så har jag istället skit ont i halsen! kan det bero på att jag ätit för mycket glass? :D för jag åt en glass och blev mycket bättre i måndags så då åt jag skit mycket glass efter det, både idag och igår, men nu har jag ont i halsen istället? kul. jag som redan ligger efter i alla ämnen nästan, hur fan ska det här sluta?! HJÄLP! och jag kan inte sova på kvällarna, så jag sover inte mycket alls och försover mig hela tiden. skärpning nu, helt ärligt. blir less på mig själv.

upt; hehe lite uppdatering. skrev det där på natten och nu är klockan fyra på eftermiddan! och jag längtar tills mamma kommer hem så jag kan fråga henne ifall det är lugnt att jag åker till bel och sjukar med henne :) det är så jäävla tråkigt att vara sjuk.. skulle uppskatta lite skratt med nån som bel just nu asså. försökte ta tag i so:n idag också, jag klarade ju av en fråga iallafall :D dom andra fatta jag inte ett skit av! och nästa vecka ska vi bestämma när vi ska ha provet, tror ni det är okej om jag säger att jag vill ta det om tre år eller? lär ju ta ett tag innan jag listar ut svaren till dom där frågorna.. puh. nu skrev isabella på msn också<3 vi är väldigt hatiska av oss atm.. bloggar kan vara till besvär ibland asså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0