söndag

åh vilken helg, helt gaalet!
i fredags åkte jag, emma, ellen & fanny ut till örbyhus till bella, vi är coola (H)
vad gjorde vi? ehe, vi dansade som galningar och lärde oss dansen till las ketchup låten..
bailando och mackarena är riktiga höjdare dom med ;) det blev asvarmt i bels rum efter allt skuttande upp och ner så ut sprang vi och det var så jääävla skönt, jag har nog aldrig uppskattat kyla så mycket i hela mitt liv, helt ärligt! efter att vi vart ute ett tag så gick vi in igen och typ alla slängde sig i sängen :') därav somnade jag, hehe.. och sen åkte emma och ellen hem, jag sov och bel & fanny satt och drev på msn.

som alltid när man vaknar hemma hos bel drar man en rulle, det blev livet är en schlager! fyfan vilken pinsam film :)
efter filmen drog fanny hem och vi var as taggade inför inspark! ellen, fanny, emma, jag & bel skulle dit ifrån början sen blev det lite knas och fanny var mindre tagg, så då var vi bara fyra. och sen kommer ellens morsa och säger att hon inte får följa med, hepp.. då var vi bara tre men lika taggade för det. Så vid fyra kom emma och då började vi förfesta hemma hos bel och fixa oss. vid åtta tog vi tåg och buss till gävle, och det blev en dåligt lyckad kväll :D TACKTACKTACK<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0