tisdag

oj, lördagen var helt perfekt :) jag hade ruskigt kul, det kanske inte var den dragigaste festen men så blir det när folk som inte kan röra sig utan dricka inte tar med nån + det blir vad man gör det till, så blir less på folk som klagade! hehe. åkte hem tidigt på söndagen, skulle till valbo med mamma och leta jacka, hittade en men när jag kom hem så insåg jag hur mycket jag ogillade den så jag ska säga åt mamma att vi ska åka och lämna tillbaka den för en skinnajcka hjälper inte så mycket mot kylan i nuläget! brr, börjar bli riktigt kallt.. & igår åkte jag hem till sannu och sov (<3) musigt. skönt att prata :D hände mycket roliga saker. och nu, idag ska jag plugga som ett arsle! vi har prov i Biologi på torsdag IGEN.. blir less! men det är ett lätt prov och det ska nog gå bra, så nu ska jag slänga mig i sängen och plugga! chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0