det är vår!

oj, det bara flödar fram vårtecken. jag har gått med ballerinaskor hela veckan, vilket jag har längtat efter att få göra sjuukt länge! älskar det, bästa skorna som finns.. helt klart bara så mycket mums på de. och sen så såg jag några blommor i örbyhus, idag är det 22grader ute, och iförrgår var det 18. det bara bränner på ryggen när man är ute i solen.

hur som helst så är jag hemma i söderfors nu igen efter en veckas tid.. känns inte så roligt. sitter och diggar mayhem, det däremot, är mycket roligare. men nu blev det YMCA. kom på en grej som jag tycker suger med spotify. finns inga svenska rappare med, som tex. ismen, man vill ju lyssna på alla gillar brudar förfan. åh, jävligt kefft om du frågar mig.




bilder ifrån lördags morgon innan vi åkte in till stan och stekte! nice bre. tjarrå!

Kommentarer
Postat av: Emma

men Ismen är väl ingen kändis ;p

2009-04-06 @ 14:29:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

AAAAAAAALLLA GIILLAR BRUUUDAR.... brudar brudar brudar

2009-04-07 @ 19:56:17
URL: http://jnyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0