efter regn kommer alltid solsken

även fast man kanske inte alltid tror det, så gör det faktiskt det. humöret kan ligga på botten, men nån gång så kommer det alltid att stiga igen. visst, man kan ha det jävligt tråkigt en dag och verkligen känna hur man bara vill gräva ner sig. men man kan inte ha roligt varje dag? man planerar en sak, men något helt annat händer. det blir vad man gör det till, det gäller att hänga med i svängarna. det börjar kännas som att allting fallar på plats nu. inget känslomässigt menat, utan bara en grej liksom. en grej som var planerad att bli the thing of 2009 som höll på att verkligen inte inträffa. jag och mina två singare kämpade som två grisar, och se nu. det börjar ljusna. visst, jag ska inte dra några förhastade slutsatser.. men det ser ju ljust ut iallafall?

men skitsamma, inget jag ska behöva roa er med. jag har sökt ännu en linje. Yrkesakademin som ligger på st olofsgatan i uppsala, en friskola som är helt nyöppnad. det är en mode och styling skola, och eftersom att jag vill bli stylist så satt det ganska fint med ännu en chans. dessutom så får man ett körkort och en laptop när man börjar! inte för att jag kommer komma in men.. och förresten så ska ju jag äga hela fyrisskolan med min coolaste vän isabella jansson. sådeså!  hare bra haaayy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0