glömde nästan bort att de är påsklov.

det är ju förfan andra dagen på påsklovet.. coolt ju! igår satt jag hemma och var ledsen hela dagen, ett misstag som jag inte tänker göra idag igen. idag ska jag sitta hemma, men med sandra :D och dessutom vara muy gladi! vet inte om man kan vara annat med den kvinnan heller faktiskt? hehe. dock så kommer hon komma lite mera åt kvällskvisten eftersom att hon ska gå på stan först, men äsh, jag kan vänta :)

förresten, vilken dag får man påskägg? jag vill ha godis ju förfan.. aja! tjarrå

Kommentarer
Postat av: emma

hej förlåt att jag inte hörde av mig igår. jag drog till tierp! fråga mig inte varför men jag fick panik. mamma kom å hämtade mig senare, blää

2009-04-07 @ 11:57:18
Postat av: En bevakare bara xP

På lördag får man påskägg (;

2009-04-07 @ 23:08:21
Postat av: Anonym

emma: det är lungt! u know it bre. min bevakare: okej, schyyyyyyyyyyyyysst. tack! :D

2009-04-08 @ 17:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0