jag skulle ge dig allt du pekar på, men bara när du inte hör vågar jag säga så!

ja hörrni. fick lite av en känsla av att jag är en liten bussy girl eftersom jag inte hunnit bloggat sen torsdags, haha. coolingen va! helgen har bjudit på mycket gott :) på fredagen så blev det en mysig grillkväll hemma hos hillevi, satt ute och proppade i oss massa gosaker hela jävla kvällen! och sen sov vi inne på brygghuset vilket var hur mysigt som helst det med. på lördagen firades fannys storasyster 25 år och då blev det lite rajtantajtan. och sen var det söndag.. tog legkort och övningskörde, faaaaan vad det var roligt (!!!), och sen åkte jag hem till sanna. henne var det längesen jag träffade! busen<3

förutom att vi mös sönder hemma hos hillevi i fredags så hade jag och fanny väldigt  roligt åt wilma när vi var barnvakt åt henne, haha. och i skolan med dessvärre, fast där har vi oftast alltid kul! samir is a crazy boy on kryckor





HAHA. bara SÅ min och fannys humor... höll halft på att avlida! jävligt nära var jag :D




åh, det är så jävla drygt att lägga upp bilder på bloggen. alla bilder ifrån fredags finns på hundsnuffisar.blogg.se, gå in o kolla vettja! om någon är intresserad utav bilder ifrån lördags så finns de på fejjan och några hamnar på bdb.

men ett kort ifrån när jag övningskör bjuder jag självfallet på ;) hare bra haayyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0