järvsö!

igår slutade det med att jag och sandra åkte hem till jenny på en liten chill fest, och det var trevligt :) somnade sisådär halv sex pga att micke låste in sig på toaletten och det tog ju ett tag att få ut han. men vi har endast vår hjälte att tacka: isabella jansson! (isabellajansson.blogg.se hehe reklam baby). kanske ska lägga till att jag var med ellen och emma innan sandra kom och vi åt jätte mycket glass i solskenet. mums, det var så mysigt.

nu väntar jag bara på att evelina ska komma och hämta mig så att jag kan dra till järvsö. ska bli skoj. där är det fortfarande snö, så det blir en hel del skoter nu vill jag lova ;) jag har iallafall två helt olika örhängen i öronen, jag ska kolla hur många som märker det (6) hehe..





haha, lite små roliga bilder ifrån mina underbara visiter i jarse :D hejdå people, kommer antingen hem på fredag eller lördag. annars blir det som planerat, en tråkig söndag! pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0