rubrik suger

det är fredag. jag sitter i skolan. jag slutade klockan elva. klockan är halv ett. jag ska gå med fridipaj och inhandla lite stuffs till ladies night som kommer hålla till @ fridipaj's place ikväll. jag ska till bup kl 14.00 så jag kan inte åka hem. jag är trött!

ååkej, en liten snabb sammanfattning om varför jag sitter kvar i skolan fast jag slutade för en och en halvtimme sedan. that's it! fick nyss lite påsk godis av lärarna också, tack så mycket. det behövdes. åt fett mycket mat idag på lunchen också, det var verkligne längesen jag kände mig sådär fett mätt på skolmat. jisses! och på lördag är det fest, jag är taggad.

det är lättare sagt än gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0