det är inne att vara ute

som jag längtat till denna måndagen, jag älskar skolan :D än så länge...

vi fick idag ett projekt som vi ska hålla på med. jag är i grupp med fyra andra tjejer, och vi ska ta reda på höstens trender och sedan göra en redovisning. för dom som är intresserade så säger jag ba: vildmark, rock'n'roll festival och att verkligen VARA ute, därav min rubrik: det är inne att vara ute. man ska alltså se ut som om man ska ut i vildmarken. man ska ha stora stickade oversize tröjor, pälsjackor, det är mycket mocka, kängor och en massa avslappnade färger som tex, vinrött, lila, mörkt grått, svart osv. till fest ska man ha paljetter och samet, dock inget för mig! eeh.. skitsamma. vi fick sluta när vi blivit nöjda med den information vi lyckats skaffat in, så halv tre blev det. grymt :D

nu hade jag tänkt att krypa ner under täcket och slå på one tree hill, låter mycket lockande. vid sidan av mig skulle jag vilja ha en babert, men det kommer jag dock inte att få. jag saknar honom! ha en fortsatt trevlig dag :) chaoi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0