fart fyllda helg, nu över..

igår kväll kom mina kära vänner hit och rökte vattenpipa och spelade hög musik och kände sig allmänt feta med en massa flosk på bordet. runt elva snåret dök några grabbar upp och livade upp stämningen :D det var trevligt, men runt fyra så slocknade vi allihopa.

jag är super glad. anledning till det:
1. gabbe fixade min gitarr, nu är den stämd och det går äntligen att spela.
2. jag är kär!
3. jag är ensam hemma och jag kommer få tillbringa hela veckan med en massa kompisar som kommer sova här :D

underbart. ja, då var det klart. eftersom att jag sitter uppe med mammas dator så har jag inga bilder osv. så det får blir så fort jag sätter mig där nere. hola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0