fredag den 28 augusti! ett år och två dagar..

vid den här tiden för ett år och två dagar sen, var jag, ellen och fanny skit glada och hemma hos bella och spelade in videon "kuddkrig" som låg på youtube förut.. den är borta nu, och det är sorgligt :( för ingen utav oss har kvar den. hursomhelst, den 26 augusti var vi fyra med varandra för första gången. vi var hemma hos mig och fixade oss och drog senare till en fest som precis dog när vi kom, så vi drog oss till tierp och var där hela natten och sov i ett trapphus! hahahahahha. vi hade hur kul som helst, och det är något jag aldrig kommer glömma :)

så, vad jag egentligen ville komma till var att vi drog till kinarestuarang igår för att fira ett år. där var vi lika galna som vanligt och kvällen gav på en massa skratt. efter det drog vi hem till mig och ut och spelade in en "tjuv på rymmen 2" som hämnd.. hoppas han gillar det. den kommer så snart som möjligt ut på youtube ;)

mina mannar sov över här, och nu har dom åkt hem. och mina päron har dragit till bulgarien. im all alone. och jag ser att katten sitter o lurar, han vill antagligen ha mat.. så jag får väl ge henne det då. vi hörs :D TJA!!! (bilder kommer)

Kommentarer
Postat av: evelina

han vill antagligen ha mat så jag får väl ge henne det xd hahah

2009-08-30 @ 21:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0