fyrisskolan!

idag var det första dagen i skolan efter ett underbart sommarlov. dock har det gått sjukt fort.

 jag var iallafall SKIT nervös, och det kändes så jävla overkligt att börja på en ny skola med en hel ny klass och nya människor. jag kände inte någon där, så det var lite små skämmigt.. men sedan började jag prata med en av tjejerna som heter sandra, och henne har jag hängt med idag! :) stylist och frisör lokalerna är HELT ny renoverade och de snyggaste i hela jävla världen!!! AAAAAH, jag blir helt till mig. så jävla underbart, jag bara längtar tills vi ska börja jobba med hantverkstekniken nästa vecka :D:D här kommer lite bilder.


dom har massa söta akvarium, väldigt mysigt faktiskt :O


ÅÅH!! här ska vi göra naglar, hur ballt som helst.



makeup placet.


våran as coola lärare lotta =D

sen blev det inte mycket mer bilder. halv två kom tv4 och filmade invigningen av de nya lokalerna, då var frisör ettorna och stylist ettorna med, så ikväll på tv4 nyheterna är man med på tv. glöm inte att titta säger jag ba... mycket viktigt! haha. nu ska jag schteka fejjan. hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0