happy birthday to you, happy birthday to you. happy birthday little snuffis, happybirthay to you!!

igår var det femte augusti, vilket innebär att jag klockan halv ett fm. blev 16 år :D det var nog första gången på länge som jag var riktigt glad på min födelsedag.. jag brukar vanligtvis ligga inne och sova bort hela dagen! men jag kände verkligen livet i mig, och var hur glad som helst. det var hur skönt som helst.

och idag, så tog moa med mig till templet endast för att mysa, men när jag kliver av cykeln så börjar massa mannar som sitter där inne (utan att jag visste det) att sjunga Födelsedagssången, och jag blev helt nollställd och waina över att det var igår jag fyllde? men sen går jag upp för trappen, och där sitter dom med tårta :D jag blev sååååå glaaad! och sen fick jag presenter. dom är bara för underbara, mina kära vänner <3 jag älskar eer.

pussi kan inte vänta! dugörmiggladdumed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0