hear you me, my friend?

man blir sårad när folk man hade förtroende för, sviker än.

skolan var schteek idag igen, hade hur kul som helst idag och slutade även klockan två som ett plus i kanten. när ja var hemma åkte jag hem till fred, och vi har ba chillat framför tvn. nulla? hahahahahahahahhaha!! nu borde jag egentligen baka kladdkaka tills imorgon, jag lovade sandra och de andra... men jag orkar inte :( men jag ska, jag lovar hehe.

och på lördag åker mamma och johan utomlands, då blir man ensam hemma i en vecka. eftersom jag inte vågar sova själv så äre bara säga till så bokar jag in en tid för er mansvalpar som vill gästa hos mig :D


mamsing och johnipau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0