there's a place where it all begins..

hej alla ruttna äggmökar. (fyfan va äckligt det lät, typ som ägg toddy, låter as äckligt..)

imorse fick man dra sig upp halv sex igen, och jag sov as dåligt inatt igen.. det gjorde jag igår med, om jag inte skrev det? hehe. vaknade vid samma tid också på ett ungefär.. creepy? någon leker med mig. eh, skolan var slapp och vi slutade efter vi skrivit en engelskdiagnos, så jag landade hemma i söderfors runt halv tre. dagen i skolan spenderades iallafall med sandra, och det är ruligt! god mat vare också.. pannakaka <3


sandroooooow.


inte lika kul med diagnoser o skit...



b-b-b-b-belsing, började idag. skojj :D

eh, hon kommer hit ikväll också och ska kolla oth med mig och floska :D as grejt. men atm så snackar jag bara en massa drös med skit tillsammans med sandra, både jobbigt och skönt.. annaaaaaaaas. hundsnuffisar.blogg.se < CHECK IT OUT bye bye amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0