hejdå

igår var jag och lobelt hos pappa och qio på besök, det var mysigt :D vi åt en massa kinamat, och det knullade i munnen rätt rejält satt säga. men vid nio snåret åkte vi hem och kollade på paradiese hotel!

och, en rolig grej. qio (uttala det tjo förresten hehe, grymt) kan spå i händerna, det var fett kul :D jag skulle leva jätte länge, få två barn, ha jätte mycket pengar men snål, och sen skulle jag vara tillsammans med min första pojkvän jätte länge och gifta mig men sedan vara otrogen med två killar... låter mindre bra, men allt stämmer inte som hon sa. och jag tror knappast det stämmer :) jag älskar min råååbäärt jö!

robert skulle ha mindre pengar, och leva ett kort liv hahahahah. fyfan va kul de va :) även ha två barn och gifta sig en gång men med vem visste man inte, för det fanns två flickvänner tydligen :( hahah! hur kul som helst var det ivarjefall!

idag är vi båda hemma ifrån skolan. nu ska vi kolla på flickan som lekte med elden och mysa! jag älskar honom<3 min underbara pojke! hejdåhehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0