jag bloggar jätte mycket, visst?

haha, nej! jag bloggar ytterst sällan. jag tror jag tycker de är liiite tråkigt iallafall. jag fick jullov för ett tag sen, och det är baaara grymt skönt. nu har julafton, juldagen och annandagjul varit förbi också. men jag kan ju börja med att säga att min julafton var helt grymt mysig med älskling. och jag fick en as grym kamera av honom, awsooome.

annars så har livet rullat på som vanligt, och snart far jag till järvsö med evelina :D det ska bli så jävla kul. och nu är det snart nyår, ska till stan imorgon o leta efter en klänning. den måste antingen vara svart eller ha något lilarött i sig, jag ska matcha min älskling. peeerfekt! och om endast två dar har jag och tubert fyra månader, tiden går så fort när man är lycklig och har kul. jag älskar honom!

en sak som kan störa mig, dåliga vänner. jag dissar dåliga vänner, och hissar dem bra :) ni vet själva vilka ni är, så de är bara att ta åt er :) pusspannkaka

annars tänkte jag ta mig tid till att träffa vänner jag inte träffat på ett tag, på detta jullov. how about that? nu orkar jag inte skriva mer, men ha en fortsatt trevlig jul och gott nytt år på er!


Kommentarer
Postat av: bels

vadå två månader, fyra är det väl iaf :O

2009-12-27 @ 14:37:18
URL: http://isabellajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0