dagen efter, alltid lika härlig!

speciellt om man vaknar upp i sin egna säng och det första man ser är mamma, fast man egentligen skulle sovit över hos jenny med polare! tur var att det iallafall att det fanns en förklaring till det hela.. behöver jag ens yttra mig? hela världen var i hållnäs igår, på festen, så varför liksom, hehe.

och idag får jag inte åka nånstans säger mor min, så nu ska jag tvinga dom att fixa tv:n i mitt rum så att jag slipper sitte uppe och låtsas gilla min familj. gillar det inte! fy! blä! ush! och om ingen polare kommer hit så får jag väl sitta själv, men lika bra det. har ingen mobil heller! så ni vet det.. sen hade jag inte nått mer att säga. mopremos!

Kommentarer
Postat av: ellinor

supremos amina hahah<3

2009-02-21 @ 15:09:28
URL: http://elliinorjansson.blogg.se/
Postat av: isabella

jag, jenny och fian tog reda på var mopremos betydde!



' kusiner (Y) '

2009-02-21 @ 19:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0