eh nice om du frågar mig!

fredag.. f fucking redag! FYFAN SÅ NICE. slutade 11 idag också, jag älskar varannan fredag (6) nu är det bara att vänta på att fanny ska duscha klart och att klockan ska slå kvart över två, så ska jag gå ut till busshållsplatsen och sen kommer jag slutligen hamna i örbyhus tillsammans med fanny :) ikväll drar vi till gävle med bella och festar lite med polare. ska bli tjockt med nice. . har fyllt på med lite pengar på mobilen nu, så alla som har comviq kompis kan gärna smsa =D tjarrå.


en annan gång vi var i gävle och fiestade lite : )

och juste, hittade massa fula bilder ifrån min halvsysters bdb på mig, haha. . kommer nu bjuda på ett gott skratt!
. . . jag dööööör!


bulgarien. . haha, ja skulle ju inte sitta helt fel med lite bränna?



Kommentarer
Postat av: ellinor

likmasken.

snygg du är! hahhahhaah

2009-02-28 @ 13:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0