fredag den trettonde och lov!

sköööönt. skönt, skönt!  nu har vi lov och idag är det fredag den trettonde, har faktiskt inte  hänt mig nånting som har med oturen att göra, lcykligt lottad va. sitter och laddar inför kvällen, eller okej, ska bara hem till ellen och träffa alla söta tjejer som är mina och ha det trevligt, ska hursomhelst ta nästa buss dit, nice.

måste äta nått.. och sminka om mig. hm! orka, men ändå. imorgon är det alla hjärtans dag! mysigt, då kommer alla sitta hemma i soffan med sina pojkvänner medans jag ska leka med eve, anton och max. kan sätta 10 laxar på att vi kommer vara så oramnatiska som möjligt! haha, vi är bara fett retards satte..

eh, jag tycker att en vardag är jobbigt att sig igenom atm. pyttsan, blä! men tjarrå

well, well, weeeell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0