har inget bättre för mig så!

har sitter jag med en påse godis och har sjukt tråkigt. och det är då man tar sig tid till att kolla igenom alla miljoner bilder man har på sin dator! så jag tänkte att man kanske skulle dela med sig lite utav det goda? well lets go boring me.


den skulle promt bli min bal klänning och nu är den slut! jag vill döda någon som har den :)


det här kanske var skit grejt? japp


såhär sliten blir man om man sover i ett trapphus kära människor!


eeh.. vi klädde ut oss.. typ?


har lanat lite med bel också, coolt


henne saknar jag! collebolle<3


oj.. längesen!


"sunes", haha.. det var faktiskt svårt att släppa </3


oj, den här tjejkvällen var jätte bra


i sommras hade vi kul när vi lekte emos hihi


första gången jag och mitt hjärta lekte, mys


haha, blond fanny!


fett nice tjejmiddag hade vi!


hahahah. gick man i femman kanske? oh herregud.


den så kallade "myggbetts dagen ", som egentligen visade sig vara vattkoppor, haha!


HAHAHA! hade vi kul eller hade vi kul?


little italy med polare bara.. ät inte där :D


och jag och mina vänner hade en ett års fest!


och sen var det ju det här med sommarn.. den får gärna komma nu? men hörni, har så sjukt mycket bilder och snart börjar meelodifestivalen och det är många som börjat vibba på msn nu, satte.. nu får de fan räcka! tjarrå :D

haha, bella berätta nys att mopremos betyder hejdå mig kusiner, och den meningen använder jag rätt ofta! tex när jag säger hejdå osv. hahah! fett fullt,

Kommentarer
Postat av: isabella

mycket kusineeeeeeeeeeeeeer * :D

2009-02-21 @ 21:33:14
Postat av: ellinor

myggbetsdagen<3

2009-02-21 @ 23:41:41
Postat av: smeti

åh mys :D<3

2009-02-22 @ 21:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0