HE-HE

okej, vart ska jag börja. inte för att det hänt något speciellt då men, eller okej, det har det! verkligen.. jag börjar väl från början. evelina följde med mig hem efter skolan och vi gick ut i det fina vädret och solade lite, väldigt trevligt. vem vet, man kanske fick sig en bränna eller två! och sen tröck vi på filmläge på kameran och började fjanta på det sättet bara vi kan, och jag loovar, jag döööör när jag ser filmen. antingen så har vi jävligt dålig humor eller så lyckades vi bara få med så jävla braiga klipp. vi ska nog lägga ut en förkortadvariant utav den på tuben, och då langar jag den nog på bloggen.

men jaja, när filmen var klar och vi sitter och nördar lite så kommer min lillasyster wilma ner och säger att evelinas mamma är här, så evelina går upp, men då står hon och pratar med min mamma.. vi blir båda lite förvånade eftersom dom aldrig pratats vid fast vi varit vänner i över ett år. sen ska vi gå upp och hämta lite flosk och då sitter HENNES mamma med MIN mamma INNE hos MIG i VARDAGSRUMMET och DRICKER KAFFE???!!!?!? vi fick oss ett gott fucking jävla skratt, och jag kan fortfarande inte fatta det.. min mamma och hennes mamma? det är som natt och dag.

haha, oj herre min gud. ja, nån gång skulle det väl helt enkelt inträffa.


vet du hur mycket jag älskar dig?


ahahaaaa, filmens styling ;) dåligt med smink, ehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0