hold on, be strong!

lyssnar på den låten nu så, varför inte ha den som rubrik tänkte jag.. om ni ville veta liksom!

försov mig imorse, vilket inte var så bra eftersom vi hade nationellaprov första lektionen. 8-11, en uppsats. men det gick bra ändå, blev ändå klar först, haha! jag är sämst. gick hem till sandra efter skolan, den kvinnan hade jag inte lekt med på evigheter! fän väd näjs. vi ska leka nästa vecka också, tänkte ifall ni ville veta de med ehee.

men nu är jag hemma! för imorgon far jag till järvsö, så jag måste packa. och sen så är det prov, lär plugga. har glosor, lär plugga! .. det var nog allt. nej juste, lär noppa ögonbrynen också :) sådärja! KLART. ses bre.


trötta tjejer chillar i bibblan efter en nationella!


och sandra aka sexy mama! roma komsita, nanana :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0