i taket lyser stjärorna!

imorse var jag sjukt trött, kan inte ens förstå att jag orkade ta mig upp!

klockan 14.00 slutade jag, och jag färdades in till gävle med evelina med 14.56 tåget! vi hann med att köpa lite godis innan vi klev på tåget såklart, hihi. väl framme i gävle så bänkade vi oss inne på donken och ockuperade hela fönstret! jag såg dessutom två styckna ifrån bomhus som jag kände när jag var liten. en utav dom var Ida, som var ett utav barnen i min stödfamilj (som jag hade då), och en annan tjej som heter Martina som jag brukade leka med när jag var där.. hm, onödig information? nej tack. nog om det!

efter att vi mättat magen så tog vi en runda på stan för att kika på födelsedags present till lingling, vår käre vän i järvsö, som fyller byxmyndig! nu gällde det ju att hitta nånting oseriöst och kul, och inte nått som man blev glad över, så det tog ett tag. men tillslut bestämde vi oss för att ge henne ett par skit fula stringtrosor (jag lovar, dom är verkligen vulgära), och dom ska vi pula ner i en ful, guldig liten portmone (? stavning hehe) tillsammans med ett x antal kondomer, ska bli kul! hon fyller år på söndag, så jag hoppas på att kunna följa med upp till jarse i helgen.

när klockan sen slog 17.30 fixade vi platser i sal tre på filmstaden, blev högst upp i mitten, bästa platserna.. woho! kollade på i takertlyser stjärnorna, sjukt bra film faktiskt! både rolig och dramatisk.. gillar combon! och när den sen var slut så tog vi halv nio tåget hem, landade i söderfors runt halv tio. har inte hunnit med mer än att duscha och slagit mig ner här. nu tänkte jag faktiskt slänga mig i sängen och plugga lite fysik, prov imorgon. blä! önska mig lycka till :)


men tjena fysikbok!


min "käre" kamera var så gott som död idag, men fick iallafall ett kort på min trogne vän :) henne älskar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0