jag är ett emo, ett litet emo..

.. jag skär mig i armen, och får uppmärksamhet!

det är en bra låt bara, hade inget annat i huvudet. det är sån musik man får stå ut med när man är med sanna! nu är det söndag, och jag har sovit över hos henne, hehe. fick ligga vaken i två timmar imorse för att jag inte vågade väcka henne.. hon är en läskig typ på morgonen satte..

blir till att plugga idag, prov på tisdag! igår var jag iallafall jävligt trött efter en vild festlig fredag. förlåt för det sanna, min huvudvärk tog över lördagen.. sånt händer alla nån gång.. hehe. dock, så sitter du brevid och ser vad jag skriver, men jag skriver det iallafall. det var en bra lördag ändå!

nej, nu ska vi göra annat! tja!



OBS. sanna tog hant om musen och lag ut denna bild.. hemsk dock!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är snygg!

2009-02-01 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0