jag suktar efter sommarn.

ja, som en idiot faktiskt. när fan ska man få börja använda ballerinaskorna egentligen! jag hatar vinterskor. dom är så klumpiga och fula.. dryga också för den delen. jag älskar ballerinaskor däremot. så fort snön börjar försvinna ska dom fram, och alla pumps också.. men GRR vad jag längtar.

tänk hur skönt det kommer vara, att bara kliva upp på morgonen och dra på sig ett par shorts o linne och sen gå till bussen? på vintern lär jag alltid stå hela natten och välja kläder, sen på morgonen ska man på sig med en jacka som är stor som ett hus, halsduk, vantar, mössa och på med klumpiduns skorna. fyfan säger jag bara. hoppas verkligen inte på att det blir en istid! skulle fan begå självmord.

men varför sitter jag här och skriver? jag har prov på tisdag och borde plugga.. plugga amina, plugga. okej, jag måste lyssna på mitt inre dudes.. i'll guess i c ya later whaaa.

jag lyssnar på barbados förresten _/ fett bra hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0