ljud & hastighet

äntligen, idag blev fysik provet av. det gick bra!

nu sitter jag och diggar till lady gaga, hon som juckar emot en haj i just dance videon (om ni inte visste liksom). är det bara jag, eller har folk varit allmänt dryga idag? max sitter och skickar massa glada gubbar på msn helt i onödan, fanny påstog ha sig rätt fast hon hade fel som fan (som vanligt), philip är också dryg och tror att jag ljuger hela tiden, och samir ska hela tiden kramas så fort han ser en.. fyfan, spunk på den här dagen! fast en kram om dagen är bra för magen

nej men fan, idag lär man plugga so.. när man väl ha gjort ett prov ska ett annat påbörjas. OCH JUSTE! idag började nationellaproven, fyfan säger jag bara. och på torsdag ska vi sitta i 3 timmar och få skriva en uppsats, hur jobbigt får det bli? snacka om att jag ska köpa med mig hela hemköp, kommer inte kunna koncentrera mig annars. ska halsa i mig flera liter cola iallafall!

max blir grön när dagen är slut, tja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah du är rolig

2009-02-03 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0