men jaaaaaaaaaa!

VEM FICK MVG PÅ FYSIK PROVET DÅ? JAAAAAAG. jag är så jävla stolt över mig själv :D nu blir jag bara så motiverad till att plugga på so provet som vi har på fredag, det ska fan gå bra. fast iofs, de är bara ett g prov... men iaf! blir fett taggad ba..

annars så har max, anton och evelina varit här och busat idag :D det har varit trevligt, och snart är det mat, sen, SEN ska jag plugga :D måste hinna med att duscha också. och juste, var hos bup idag! fick i läxa tills nästa onsdag att komma på tre saker som är bra med att åldras.. nån som vet nått bra? =D ehe, hoppas de va.

nej, nu ska jag traska! bye




Kommentarer
Postat av: ellinor

att du får tjäna egna pengar och kan paraja hur mycket du vill och ha en egen lägenhhet och köpa saker bara till dig själv, finns hur mycket som helst :D

2009-02-04 @ 18:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0