schuul

olls. sitter i skolan nu och det är allt föruom roligt. trött och sliten är jag! sov hos evelina inatt och vi råkade ut för pennkrig så idag går man runt med gröna prickar lite här och var, har två styckna i ansiktet som inte går bort.. haha! fint de.

klockan nio ska jag och evelina gå och möta upp griserik som har mina saker som jag tappade bort lite smått sådär i fredags, så det blir nice. har saknat mobilen mucho! och sen ska jag följa med mitt hjärta till ungdomsmottagningen eftersom att hon har myst lite extra i helgen :) hihi! men se u later guys, ska sova hos evelina inatt i think. ännu mer mys... ehe tja

Kommentarer
Postat av: evelina

"myst lite extra"

jo jag tackar jag. hörde att du också hade det ganska bra :)

jag vill se pippi igen, kan vi kolla på pippi ikväll igen? snääääääälla?!

2009-02-23 @ 17:16:05
URL: http://philiparbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0