te är gott!

nu är jag inne på min tredje kopp te, det finns nog ingen beskrvining för hur gott det är, mums. nånting har iallafall hänt med mig, nånting väldigt stort. klockan är halv nio och jag är redo för sängen? jag brukar inte ens kunna somna innan tolv! det är nog den här satans medicinen som bara gör mig trött, och inte ger mig effekt på de sakerna den ska.. sablar medicin. men som tur är ska jag till läkaren den 16 och då får vi se hur det blir! 12 dar kvar, har kollat upp det, hehe.

OCH BELLA! schlagerstjärnan är den 22 februari, så ska vi vara med så gäller det att vi kör nu :O en peppig duettlåt, om nån vet en: SLÄNG EN KOMMENTAR FORT SOM FAN! chaio bella ;) (och alla andra gurkor ;>)

Kommentarer
Postat av: Anonym

I'll be watching you

2009-02-05 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0