tjenna chifen

en liten uppdatering sitter i bakskallen och skaver på mig, så jag gav med mig tillslut!

jag har duschat, och jag gjorde det länge som en viss person bad mig att göra! jag lyckades tom med översvämning. och nej, det går inte att fixa mitt uttag i mitt rum så jag kommer inte kunna kolla på tv själv, fukk min bror som hade sönder det -.- lackar kugen! ursäkta ordvalet, men jag blir så arg! nu var jag oseriös för dom som inte förstog det.

ehm jo. ellen hade skrivit i ett inlägg på sin blogg igår om att vi skulle ta det lungt med festandet, synd att jag inte hann läsa det innan haha, men det är ju alltid bra att vara efterklok ;) och min kamera är ju borta.. men så fort jag får den så kommer jag slänga upp en hel del bilder av massa händelserika äventyr som har fastnat på bild! tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0