VOLLI BOLLI

tog tåget till örbyhus efter skolan, stannade till lite på ica och köpte med mig en läsk och lite center till min kära isabella som låg i feber hemma i sängen :) jag har alltid varit ett stort fan av grynet och hon har alltid sagt att choklad är det bästa läkemedlet, så varför inte tänkte jag. och av choklad blir man ju törstig, så lite läsk sitter ju inte fel dåva.

men kenny starfighter sattes ju igång och vi bara njöt. han är fan bäst! "ITCHI BITCHI, hihihi", jag älskar fan johan rehborg. så jävla skön snubbe asså! örni, det är torsdag.. det är fredag imorgon och det är så jävla värt asså. då drar vi in till gävle och hälsar på mikael, han är efterlängtad. vincent med däremot, riktigt härlig han med! men fan, nu kommer isabella också :) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0