why does it rain?

why does i listen at darin? jag har lyssnat på han två dagar i rad, nånting har hänt med mig.. hahah!

jag och mamma körde in till valbo i detta yrvädret. man såg ju knappt vägen, herre min gud säger jag bara! hittade två par skor och jeanstights, musigt. sen körde vi hem igen! allt gick på tio min hehe. inne i valbo hann jag också träffa på hela helges ligan, fan vad nice, det var längesen. dom var med och deltog i schlager stjärnan, hoppas det gick bra för alla små sångfåglar :)

och jag fick bestämma vad det skulle bli för mat idag, tacopaj! MUMS. synd att mamma gjorde den så jävla blaskig, fan vad jag lacka asså. men om två timmar kommer evelina och hennes mamma och hämtar mig, gud vad jag saknar min bästa! vi har nog en massa att prata om.. haha, tror en hel del har hänt under tiden vi varit ifrån varandra. sist jag var där så bakade vi bullar och köpte glass så nu blire sitta vaken halva natten och flotta också :O NICE!



juste, jag älskar bella, ellen, fanny och johanna väldigt mycket och högt. dom är ganska super duper bra!




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack

2009-02-22 @ 20:06:24
Postat av: Anonym

tack :)

2009-02-22 @ 20:07:02
URL: http://sannaswee.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar dig bästa!

ooh, ja jag saknat dig miiike har.

vi prata miket massa ni när di ar har.

flottbulle <3

2009-02-23 @ 17:14:24
URL: http://philiparbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0