011109!

mammas 41 års dag! grattis :D



har skrivit till "Jag älskar dig" på en bild på mig och mamma i photoshop och kopierat ut i A4 format, så den bilden har jag satt i en ram som jag ska ge till henne. im so generous ;) hahah! men gullig, satte.. det är nog ko lungt. det var tom mamma som köpte ramen :$ men skitsamma va.

imorgon när hon vaknar kommer det se ut sådär på bordet, glömde ju köpa blommor och hela paketet. så jag fick göra ett eget litet kort och jag skriver ju så himla fint! funderar över om jag ska gå upp vid 8-9 tiden på morgonen och tända ljusen, så att dom är tända när hon vaknar.. men jag vet ju inte riktigt när hon vaknar liksom.. det blir svårt!

aja, det är tanken som räknas! och grattis till alla andra som fyller år idag hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0