06.56 torsdag morgon

det är vad det är nu. och här sitter jag och proppar i mig frulle och väntar på att få gå  till bussen. det känns såå lockande med gympa som första lektion, så ovärt att man ens sminkar sig/plattar håret osv, för det ser ju ändå ut som en hej-kom-och-hjälp-mig efteråt. puh!

. . . jag har en känsla av att det här kommer bli en jobbig skoldag. varför? jag har ingen aning. har iallafall för mig om att vi har 1h's lunchrast, så nu är det bara att hoppas på att maten är tummen upp! det brukar den ju aldrig vara men, kanske för omväxlingens skull? som tex i måndags, då var det potatis. och vi satt några styckna vid ett bord och åt och så upptäcker adam att hela hans potatis är mögglig! den va helt svart innuti, så jävla äckligt. fucki'n sodexho. fett äckligt. ush.

nej nu skriver jag bara massa onödigt. så nu ska jag tiggelitagga, för jag måste bosta tändelitänderna. visst då ellinellen? ;D hahah!


fastnar man inte på bild, så gör man inte! that's life, olla

Kommentarer
Postat av: ellinor

that's right aminalimina :D

2009-01-22 @ 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0