äntligen!

idag ringde mamma till bup akuten i uppsala och fixade medicin till mig. det känns verkligen skit bra. hoppas jag får slippa all den här panikångesten jag har! dock, kommer jag få gå på uppsikt i två-tre veckor när jag äter in mig på dom. det finns massor utav biverkningar som man kan få utav den här medicinen, man kan tex. börja må skit dåligt osv. eller så får man bara huvud eller mag värk. men helst av allt vill jag nog slippa biverkningarna..

men jag måste faktiskt erkänna att jag är lite skrajj över dom här biverkningarna. mamma har berättat massa saker som har hänt folk när dom ätit in sig på sån här medicin, och det låter INTE kul. men det är väl bara att hoppas på det bästa och se det ifrån den ljusa sidan.

Kommentarer
Postat av: ellinor

pullan då! hoppas de inte blir några fasansfulla biverkningar<3

2009-01-05 @ 23:04:50
URL: http://elliinorjansson.blogg.se/
Postat av: ellinor

pullan då! hoppas de inte blir några fasansfulla biverkningar<3

2009-01-05 @ 23:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0