baby baby baby, you make my pussy lazy!

baby baby baby, kolla upp lyrics är något du borde göra :D hahahah! ellen, min goshöna.. du är så dålig och bra på samma gång <3 hihi

nu har det gått två dagar av den nya veckan. eller ja, en och en halv dag då. jag och sanna stannade uppe hela natten i söndags, gissa om jag var trött på måndagen.. ush. följde med eve hem efter skolan, otroligt roligt som vanligt :D vi är så dumma båda två <3 och idag så är jag hemma hos henne igen, vi ska kolla vilka filmer som går på bion på fredag nu satte, ska tiggelitagga! kommer slänga upp lite bilder imorgon när jag kommer hem.. puss :)

Kommentarer
Postat av: ellinor

vadå de var ju en bra version ju!! (A) hahaha

2009-01-13 @ 17:08:36
Postat av: evelina

haha, ja vi är ganska dumma bör jag hålla med om, men fan så bäst är vi ändå <3

2009-01-14 @ 17:44:37
URL: http://philiparbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0