borta bäst, men hemma bra

nu är jag hemma! kändes helt onaturligt att gå av vid min busshållsplats och gå hem.. kändes inte som att jag bodde där typ, haha, fett läskigt!

jaja, medicinen gör så att jag tappar matlusten, det är ju en sak som är säker. min aptit är helt lost! pannkaka är fan bland det godaste maträtterna som finns och jag brukar kunna äta fett många, och idag kunde jag bara äta en? kan ni förstå! JAG kunde bara äta EN PANNKAKA! helt sjukt ju!

men det är inget att gråta över, det är bara bra för min stackars mage! idag när jag väl är hemma, har jag planerat att bara chilla med livet. det är fan skit tråkigt! på riktigt! händer liksom ingenting.. men jag tror jag ska gå två rum bort = in i garaget, och sjunga lite, känner mig sugen..

men först tänkte jag slänga upp some pic's från dagarna jag varit helt gone =O


jag och eve körde kärleksspelet, hehe


gick till pizzan med ellen i tisdags f.m :) mys


drog en snabbis inne på hemkop yeah


sen blev det evsan igen, datanördade som vanligt :)


haha, och lirade boll som vanligt ;)


och här är mammas födelsedagspresent :) ramen är inte sådär tjock, jag har bara målat svart över bakrunden.. hehe, busigt.

chao amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0