DONT MAKE ME ANGRY!

tisdag.

sov hos evelina inatt! och hos henne var det så kallt imorse så att jag inte kunde byta tröja, fick gå med hebbe och hobbe tröjan, men den är gullig :) det står "dont make me angry " på den, och därför fick det bli dagens rubrik, finte.

max och anton var iallafall med oss igår, och det var faktiskt riktigt roligt. hur kan man älska och hata killar så mycket samtidigt? ibland vill man ju bara vrida skallen av dom, och nästa sekund är dom värd guld.. dom är iallafall härliga killar.

jag är i extas. har sökt in mig på 4 olika gymnasium nu, det är faktiskt ett riktigt stort steg. tre år frammåt av mitt liv liksom. har sökt in mig på detta:

1. fyrisskolan, uppsala, stylist
2. borgarskolan, gävle, media
3, tbs, uppsala, communication
4. högbergsskolan, tierp, estet

studievägsledaren tvingade mig till att söka en linje i tierp ifall att jag inte skulle komma in på nån utav linjerna.. så vi får hoppas på att jag gör det. helst utav allt hoppas jag på ettan, annars blire nog tvåan tack. Tbs blev det pga att mina kära vänner tänker söka dit i första hands val och det skulle vara helt otroligt härligt att hamna på samma skola som dom fakitskt.

samtalsbyte. var på bup idag! skönt att vara tillbaka.. tror jag.. missade iallafall fysik provet och det var tur satan! har läst igenom de 5 sidorna EN gång.. pff, jag hade fått ig kan jag ju lova. så nästa tisdag kommer jag få göra det provet, funderar på att redan börjar plugga? vi får se. har solat också faktiskt. idag, innan jag åkte hem ifrån skolan. är blek som en babianrumpa, fan inte nice elle.. men tjarrå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag går på Thorén och det suger, välj inte det!

2009-01-28 @ 14:08:10
Postat av: amina

svar till anonym: eh. nej, jag har det som tredje handsval och kommer jag in på dom övre så slipper jag det ju :)

2009-01-28 @ 15:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0