en rubrik

klockan är lite över fyra och jag vaknade för en halvtimme sen. har pratat med ellen i telefon och det har varit trevligt.. hon kommer nog ringa snart igen.. hihi.

idag kommer bli en tråkig dag, för jag har ingenting att göra. jag tål verkligen inte med att vara själv en endaste dag, men efter regn kommer alltid solsken. stämmer ju in endast just idag och imorgon då, eftersom att jag åker hem till forsbacka :D  eller okej, jag skulle kunna säga "hem" till forsbacka, men nu är det ju så att jag inte tänker åka dit för att träffa fader min, även om det skulle vara en ära.. jag ska få träffa mina fårskallar! hur bra som helst, japp.

men det är väl helt enkelt meningen med att jag ska sitta hemma idag, annars kanske något dåligt skulle hända? it's all about fate! det tror jag iallafall. vi hörs, puss!


en bild, en nyvaken jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0