en trött amina, en trött!

klockan tio kom mamma ner och berättade om hur "rörd" hon blev av min present, gulligt! men jag var dessvärre tvungen att gå upp, hur trött som helst var jag! jag tänkte äta frukost men det var ingenting som lockade mig. satt väl ungefär i en halvtimme och tänkte så det knaka, men tillslut så tröttna jag och gick ner.

lag mig i sängen och tänkte och somnade. blev väckt halv tre igen.. suck. då var det mat.. fortfarande inget som lockade mig. men mamma tvinga i mig lite. och sen hamnade jag här. jag ska ta halv fem bussen till min ärthjärna, eller med andra ord sanna ;) (bajtarn haha). det ska bli trevligt, vi har inte träffats på en vecka nu.. helt otroligt faktsikt.


här är hon, min ärthjärna!

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahahaha! älskar dig

2009-01-11 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0